~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Tuesday, February 8, 2011

Kalau Kite Sedih..

Kalau kite sedih.. kite nak wat hape?
telan bantal gOlek idup-idup?
haishh.. tak elOk rasenye begitu..
ade baiknye jika kite masak cili api bantal gOlek itu terlebih dahulu..
ahha, jangan lupa.. masukkan perencah cukup rasa maggi,
tidak lupa juga masukkan seekOr dua kucing jiran anda..
jika jiran anda tidak memiliki kucing, maka masukkan sajOrk jiran anda itu..
maka arakiannye, rasanye akan lebih manis-manis madu sedikit..
tapi, nape sedih nenek tak ilang-ilang jugak?
da enam pinggan bantal gOlek masak lemak cili api nenek pekena nyah.. (T_T)


JADI..
kalau kite sedih.. kite nak wat hape?
cabut bulu kaki member sebelah sepantas kelajuan cahaya?
berlari keliling laptOp dengan kaki terkangkang?
menelan laptOp melalui lubang hidung?
menari zapin disertai muzik metal hardcOre?
kOrek idung pakai ibu jari kaki balak lu?


sedih Ouh.. sumpah sedih..
sedih w00.. giler sedih..
giler ape nenek sedih pagi ni..
tak rOck da la ceggini..
tak machO da la.. wuuuu


sedih itu pedih lagi sadis..
kerana sedih setitik, rOsak susu sebelanga..


antara kOleksi pakwe-pakwe
*gambat takde kaitan*


sedih tak ilang lagi wOoo..




nOta kaki: sebetulnye.. dan secara siyes miyes nye.. camne nak bagi ilang sedih Ouh?

12 comments:

APi said...

terjun dari klcc mungkin mujarab..
tak pon lepak kat ospital saket jiwa ke..

cikfaraa said...

HAHA . nice entry . klaka . dr sedih terus jadi kelakar . :D

Tapak Kaki said...

apasal sedih ni nenek? kena tinggal kat bf jiran nenek ke?hahaha

LoLeEtA gOtHiCa said...

lebih nak tergelak ajer bace post nenek niee?.. hehehe.. ^__^
sokay nek, dgn sedih nek nie, dpat ler kte2 nie smua gelak skit2 ngan post nek yg klakor.. ^__^

Selipar Putus said...

APi: hatOii.. ni da nak membunuh beta namenye.. kuang asam jawa punyer cucu.. hOhO~

Selipar Putus said...

faraa: haha.. maceh3~ tapi nenek ngah sedih ag ni wOoOo.. :(

Selipar Putus said...

tapak kaki: kikiki.. kene tinggal kat mamat bangla tepi umah ang la nyah.. hiks!

Selipar Putus said...

lOleeta: hatOii.. bapak sedih entry ni, kamu ley gelak2 plak nyah..?haha~ demi lOleeta yg jelita..nenek takkan sedih lagik! yihaaa

Tapak Kaki said...

kesian nenek.. tak pe tak pe.. aku kan ada.haha

Selipar Putus said...

haha.. ang taley nyah bik0s aku nak simpan buat st0k 0wang gaji.. ngiahaha!

budak cute said...

adoi..lawak tol.

Tapak Kaki said...

aku yang paling cool ni ang nak buat stok gaji je? memang tak dapat la der..