~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Tuesday, December 1, 2015

Random

Perkara yang menggembirakan wanita adalah shopping!
heh.
hahak.
shopping adalah terapi paling best bagi wanite-wanite.


nyums!

dan, aku amat happy kalau dapat shopping girl stuff like makeup.
omjayyy sangat sukaa!
oke aku dah kenapa up post pasal ni memalam buta. luls.
actually, aku takdela pandai makeup.
tapi boleh laa makeup ciked-ciked.
filter cover up my flaws. oh so sad~
oh ya, few months ago aku ada jadi pak andam buat seketika.
my fren request iols untuk makeup beliau during her wedding day.
aku pada mulanya refuse untuk agree sebab i know my makeup skill takat mana je.
dan ada bride to be book i untuk makeup beliau on CNY next year. haha.
oke sudahlah.

dapat shopping baju, shawl, kasut, bag lagi best. nyums~
haha very the tetiba,



haa, ya saya ingin promot satu kedai cosmetic yang sangat ohsemmm yaww.
that is KAUZS!
this shop located in Alam Avenue, Shah Alam.
murah gilaaa weii barang-barang kat sini.
boleh je beli online or walk in dorang punye kedai.
check out ig and fb dorang for more details.
type je Kauzs itewww.
iols suka beli supplement kat sini.

aku pun tak tahu nak tulis apa sebenarnya ni.
saja bukak blog ni before get my beauty sleep. euw.
dan oh ya, esok i akan back to my hometown.
somewhere in California. hehe.
i hope cuaca bagus pada esok hari sebab iols sangat tak konpiden drive kalau hujan.
hopefully akan selamat sampai.
hoii orang kampung sekalian, tunggu kepulangan kuhhh!
auww.
haha. gedik.
oke bubuiiii!

1 comment:

Unknown said...

Alam Avenue... ade jual mekap laki x... nk cerahkan muka i ni lak... hehe