~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Friday, May 28, 2010

Gua Nak Blah

Onkesh, tiket balek gua da beli
gua tggu mase je nk blah dpd neraka dunia ni
idop gua mmg palat giler kat cni Ouh
kene balik lwt 1 ari le plak an
abeh, sape s0h gua beli tiket lwat
kun0n2 steady r..x m'glabah nk bli awl2
cuak giler kOwt gua td..


Gua: Erm.. akak, tiket Trans p Shah Alam 3hb mlm de x?
Akak cun: 3hb mlm tade la dik...
Gua: Adeh, da abes ke kak.. (smbil tepOk dahi)


aduh, bapak cuak Ouh.. cmne gua nak balek ni?
gua angkat kaki pegi kaunter Sani Xpress plak
cuak gak gua ank amek tket Sani, taOn lpas kepOh kOwt sal xcdent kt prak
tp lantak ah.. gua ngan Sani ni mmg cium mulut ah
maksud gua ngam la der..
damn! tade owg jg le plaks an..
tatpe, gua sabOr.. gua tnggu
smpai kapan ku mnunggumu.. aiceh~
perhh, bapak lame der.. pns ati gua
makan ati jep gua tgk mmber gua
sibOk ngah berurus niaga kat kaunter Mutiara
siap tersengeh2 bagai.. Onkeh gua maintain cOol as schOOl
gua mmg x ngam ngan Mutiara..
tercabar keegOan gua kalO nek beliau
last2 gua dpt beli gak tiket,
yeah! Jitra-Shah Alam : 04/06/2010...10.45 A.M
Onkesh ler tu.. naseb bek lwt 1 ari je bai..
brO jual tiket tu mmg shengal r..
gua rase cm nak shuffle jep kat tas dahi luas beliau
gua hengat nak tiket kul 9 tp tade Ouh, frust tertiarap sepOsen d ctu
brO tu ckp ni ler tiket plg awl n last
mkne nyeh, ni r plihan gua idOp n mati
perhh.. sadis Ouh
makcik sblh tu ley glak plaks ngan statement brO tu
gua? haish~ gua maintain cOOl.. agagaga
akhirny, gua blah ngan sbuah syuman snis trukir d bbir..chait~
gua kasi simpan beku itOO tiket, idOp mati gua tu der.. haish~


ini stesen bas.. urang kg gua pggil bus stOp~
ini tiket bas.. urang kg gua pggil bus ticket~
gua umpama pungguk rindukan bas
gua tilik lagik dan lagik~ demmit


nota kaki: smpai gua blah, mkhluk yg jg kaunter Sani tu x dtg2 der..nseb gua x tggu, kalO x de masOk pper muke dpn.."stesen bas jitra musnah dibOm seorang perempuan"

No comments: