~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Wednesday, April 13, 2011

Pesbuk Katanye

untuk kali ke 19 kali nye.. nenek mendeactivekan lagik pesbuknye..
hikhik.
serOnOk jugak maen deactive cenggini..
nenek nak pOkus study..
katenye exam tak lame lagik.
bak kate Omputesnye.. exam is arOund the cOrner.
kagumnye dengan diri seniri.. ahaks!


di malam yang hening ini, tibe-tibe nenek teringatkan musuh ketat nenek.
hussin, ko ingat aku lagik tak?
mesti kO da tak ingat aku kan kan kan.
dah lame aku tak menggilak ngan kO.
weii cane nak gune binatang yang kO send kat aku tu?
yang namenye lirik ape tah.
bile kO nak ade blOg hah budak senget?
bile.. bile.. bile..
kO kene dengar hari-hari lagu kOrea yang aku bagi kO aritu.
dengar sampai cair taik telinga kO.
aku taw kO malas kOrek telinga.. kO suke simpan beku taik telinga kO kan.
jijik!
husin, mane adiah besday akuuuuuuuuu!!


kenape la tidO tu sedap sangat?
kenape.. kenape.. kenape..
(tibe-tibe)
husin giler bagi aku pic tak gune ni.


nOta kaki: sayangilah kaki anda. kerana setitik kaki umpama setitik peluh petani.

4 comments:

APi said...

gud luck neQ..^^

Selipar Putus said...

APi: mekasih mekasih

Tapak Kaki said...

ye.. sayangi kaki anda.huhu..

Selipar Putus said...

sayangi tapak kaki anda yang berkematu..