~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Tuesday, November 1, 2011

Final Exam is Around The Corner

Wuhuuu.. tajuk entri mahu feeling-feeling Amerika sikit.
Macam dah lama giler babas je aku tak update blog ni.. kesian kau blog yang comot.
Ekceli tadi aku ade update tapi update ringkas je nak bagi nampak blog ni still ade nafas..
pastu letak gambar gedabak punye besauuu.. huhu.
weeee.. :)


Dan berbalik kepada perkara pokok yang aku nak cakap..
sebenarnya aku tak tahu pun bile tarikh aku start exam.. huhu.
relax dan selamber badak sumbu je tak amek tahu pasal exam,
sedangkan exam minggu depan start noksss.. OMG OMG.
aku tahu tarikh exam ni pun sebab secara tak sengaja telah tertanya dan bukannya 
bertanya dengan serius kepada sorang budak.
dan secara serius aku rasa 10/11/2011 tu lambat lagi dengan jadual exam agak pack kot.
memang aku takde masa yang cukup untuk cover sume.. alahaii mamtik aku.
tapi tak kesah la.. di mana ade kemahuan, di situ ade highway kannnnnn...
jadi, esok lusa lah aku start study tu pun kalau aku rajin laaa.. wuwuwu
eh eh lupa nak cakap.. aku sedih lah, tak dapat balik sambut raye aji ngan family..
mase tu mungkin aku tengah pulun study kot.. mungkin  mungkin pumpkin. lol.




nota kaki: cepatlah cuti sem hoiii.. !!

13 comments:

Cik Alynn said...

alaa ksianny x dpt blik braya dgn fmily.. sbaq noh.. :)

nurkaloi said...

gud luck exam
jgn ingat nak cuti jerk heheh

Safiah Ibrahim said...

gud luck.. jgn asyik ingat dak tu jep.. :)

Tapak Kaki said...

nenek cuti sampai seminggu tu mengalahkan accapan mesti ada singgah batu cave kan.. :D

Budak Senget said...

:) juz like i know that person..

Misz Nuriz said...

Ha, tu laaa..
sakan sgt cutinye..
apapun, gud luck utk exam.. :)

Selipar Putus said...

alynn: hihi.. nak beraya ngan alin ler kalau camni.. ;p

Selipar Putus said...

nurkaloi: mekasih2..huhu. cuti je yang diingat, nak wat cane.. adehhh =.=

Selipar Putus said...

fiya: adoii..huhu. baiklah cik fiya, law camtu kite nak igt fiya jela..hehe. tq wish 4 me.. :)

Selipar Putus said...

tapak kaki: hamboi3.. kemain lagi cu ngate nenek.. accapan bukan ke dah masuk islam..?? uuuuuu :)

Selipar Putus said...

dak enget: bwek bwek!

Selipar Putus said...

nuriz: tq dear..hehe. ;)

Tapak Kaki said...

suka-suka je dia cakap accapan dah masuk Islam...ang berkawan ngan dia ek.hehe