~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Thursday, March 19, 2015

Mimpi

Assalamualaikum and hye :')

Semalam aku tidur, but more to tertidur rasanya.
Didnt expect to sleep, doa tidur pun tak baca. Astaghfirullah..
Udah namanya tertidur khenn.
Apelah nak jadi dengan kau ini diba. Haizzz!
Laptop pun tak shutdown, nasib aku tak tertendang je ia daripada katil.
Very well behave ye aku sewaktu tidur. Mihmih.
Tapi yang sadisnya, kesian telinga aku.
Earphone kat telinga sampai pagi, on lagu volume paling maximum.
Sori cik telinga. Ihiks.

Dan oh ya, aku telah bermimpi dengan indah sekali semalam.
Tak sia-sia aku tertidur. :)
Semalam aku mimpi ride motorbike yang sangat superb oi.
Walaweyyyy. Haha. Terer sangat aku ride oke.
Masalahnya dalam mimpi tu aku ride untuk pegi kedai runcit je. -.-'
What the?
Kemon laa.. should be aku ride kat highway dengan bergaya, mutu, keunggulan. Haktuii.
Lepas je aku settle beli barang kat kedai runcit tu, boleh pulak lepas tu adik aku yang ride.
Aku jadi pembonceng pulak nyehhh.
Apa-apaan la mimpi ku ituhh.
Tapi kannn.. aku teringin laa nak ride motor camtu in real life.
Masalahnyaaa voley keww?
Just imagine that i ride motor tu pegi sekolah dengan baju kurung..
Auww tak sesuai nyahh.
Tapi cam style gak en.. adududu~




Kemon kemon.. one fine day, i'll ride this kind of motorbike.
Dari zaman study lagi aku dah jatuh chenta ngan kawasaki ninja ni haa.
And bermimpi untuk memilikimu saiyangg. :'p
Memang tak lahh mak aku nak bagi ride.. sob sob.

Few days ago, aku dapat mimpi yang sangat sangat indah.
Aku mimpi arwah abah aku.. :')
Bahagianya ya rabbi aku rasa.
Bahagianya dapat tengok muka abah, dapat dengar suara abah, dapat tengok abah senyum.
Rindu
Rindu
Rindu yang teramat sangat.
Moga abah tenang di sana.
Anak-anak abah sentiasa doakan abah..

Haipp sape potong bawang malam-malam ni?
Oke lah, nak pegi basuh mata.
Tata!
Harap mimpi indah lagi malam ni. :)

No comments: