~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Tuesday, March 10, 2015

Typical Malay Woman

pada suatu hari aku telah tertengok muvie Suamiku Mr Perfect 10
pehal siap langgan kat Astro First bagai?
eh aku la tu. daim it.

ekceli aku memang taknak nengok cite ni
aku telah bertekad pada mulanya untuk tidak terpengaruh dengan cite ini.
member ajak nengok wayang cite ni pun telah aku tolak mentah-mentah dan separuh masak
tak macho ah tengok cite jiwang leleh
konon nye ah. -.-'
tapi dah ari-ari aku tertengok iklan cite ni
mau nye aku tak terpengaruh khennn
aku rasa sebab lagu ost cite dia yang banyak effect.
best kot lagu seluruh cinta tu.
aku dengar ari-ari sampai meleleh taik telinga.
oke over.

aku malu kalau member aku tahu aku tengok cite ni
sooo ternyata aku ni such a typical malay woman
yang siap nangis-nangis part Far meninggal and insaf tu dah kenapaa?

cite ni takdelah best gila babas.
level drama je aku rasa. takyah sampai nak buat filem.
tapi bolehhh laa pegi cite dia.
worth jugaklah kalau nengoknyeeeee.
sekian, terima kasihan.

so-non-related-pic

Till then, bubuiii.

No comments: