~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Monday, April 13, 2015

Sorry

You,
Im so sorry.
Truthfully sorry.
:'(

Perkara yang paling aku tak suka ialah situation aku buat orang sedih, kecewa.
Im sorry for i couldnt make it.
I tak boleh nak ada rasa macam you rasa.
I selesa jadi kawan you.
Aku tak tahu nape nak kena post benda ni semua kat sini.
Just please you, jangan cakap and buat benda mengarut.
Kisah hidup you banyak buat i rasa sedih.
I nak sangat ada someone yang deserve untuk ada by your side.
Sorry once again.

If you wanna know, you takde kurang pun..
You sebenarnya guy yang i taste sangat masa umur i 19, 20.
Huhu. Sounds like weird. But yeah, thats true.
I memang suka guy yang love sport, art, music, dance.
The way you dressed up.
The way you treat me.
The way you be who you are.
Your cute face.
Your life.
Everything.
But now, i dah tua.

I doakan kebahagiaan you.
Semoga you jumpa seseorang yang dapat melengkapi hidup you.
Im not the one.
I tak boleh nak wujudkan rasa tu.
I sedih bila dengar part lagu Dead and Gone yang you cakap you suka tu.

"I turn my head to the east
I don't see nobody by my side
I turn my head to the west
Still nobody in sight
So I turn my head to the north,
Swallow that pill
That they call pride"




Chill.
I will always be your friend. :)

No comments: