~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Wednesday, January 3, 2018

Hello 2018!

Assalamualaikum everyone! lol.
Sape je everyone duh.
So this is my very first post on 2018.
Long time no update yo. Im too busy being fabulous. Haks :p
So actually takde apa pun nak tulis kat sini. Sesambil duk print out handout for tomorrow lesson ni,
iols update la.

Image result for 2018 tumblr

2017 just left us. What can I say with my 2017?
Alhamdulillah.
Ada benda yang kita achieved ada yang tak. That's normal for manusia yang kurang visi misi like me.
Huks.
Bila tah nak ada motivation yang tinggi to do anything. Sobs.
So, I just hope the best for 2018.
InsyaAllah.. anddd I doakan jugak for uols yang read my sendu blog.

Tuanya I this year. Huwaaa. Tiberrr.

Tu jelah. Bubye! I nak tido.
Da tak boleh tido lelewat. Guwe sekolah pagi dong.
One of my azam for this year is nak pegi sekolah awal. Hahau.
Stressnyeee kene bangun awal. Awal ke?
So tata titi tutu!

Image result for 2018 tumblr
Lets rock 2018!

No comments: