~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Friday, November 5, 2010

Kenapa IdOng Sayep Bulat?

Pada suatu ari sayep berjalan-jalan,
kemudian sayep berjumpa seorang Orang.
Orang itu cantik, macam mulut itik..
pastu sayep berjalan-jalan lagik dengan megah dan takburnye..
tibe-tibe sayep ternampak seutas cermin..
lalu sayep menegur cermin itu,
"hai cermin.. leh berkenalan?"
cermin itu bisu rupenye.. beliau tidak menjawab pertanyaan sayep.
sayep hengat cermin itu sebijik kaunter pertanyaan..
sayep tidak mahu membuang masa merata-rata,
menurut kawan sayep.. masa itu selalui mencumbui kite.
betOl ker nyah? ternyata masa itu sangat gatal kan nOksss..
tanpa melengahkan masa, sayep pOn melihat pantulan yang terhasil..
menurut cikgu fizik sayep semasa tingkatan 4,
iaitu Sir Wee HOck Teng.. pantulan dapat dilihat melaui cermin~
cikgu sayep datang sekOlah dengan menaiki kete kaler putih,
ari-ari cikgu datang sekOlah, sekOlah datang cikgu ari-ari
Hari-hari? cantik di hati.. mudah di hari
dem! feeling iklan hari-hari plaks~


tibe-tibe sayep terlihatkan imej idOng sayep pade cermin itu..
kenape idOng sayep bulat?
kenapa tidak berbentuk segi empat tepat? segi tiga bermuda?
kenapa tidak berbentuk pentagOn? hexagOn? heptagOn? nOnagOn?
kenapa tidak berbentuk kOtak permainan tOra datang lagi?


idOngku muncung dan bergaya.. lalala


sayep taw idOng sayep bulat cam dOremOn..
tatpetla idOng sayep tak mancung cam juliana evans sekalipOn.. wuwuwu
yang fentin.. farid kamil tetap cintakan sayep! miahahaha
Ouh ya, ramai makhluk tuhan paing seksi mentegur sayep,
"hei, kinapa kO suke snap pic kO dari tepi?"
lalu sepantas kelajuan cahaya sayep menjawab dengan berhemah,
"hOi mangkuk.. tu style la der.. kO ape taw.. fOtOgenik shial.. heh!"
sungguh sOpan and bertatasusila kan kan kan kan


lu Orang nak taw tak kinapa nenek snap pic cenggitu?
begini citer nye..
Once upOn a time in far away land.. there was a gurl named diba..
she had a pOinted nOse such as Ampang pOint..
suddenly...............................................
sayep tak reti nak sambung dah.. hOhOx~
well nyah.. kene ler amek gambaO cenggitu,
bikOs nampak ler ala-ala muncung sikit idOngku yang bulat itu..
itu namenye teknik dan taktik keji dalam bergambaO..
renung-renungkan.. selamat beramal.. ngiahahaha
berikut merupakan gambaO pOse tepi sayep.. hakhak ;p








Ouh ya, adik-adikku yang berhingus..
sayep juge tidak melepaskan peluang untuk bertindak sebagai ibu tiri snOw white,
sayep bertanye kepade cermin itu..
"mirrOr mirrOr in the wOrld.. 
whO is the mOst handsOme gurl in the wOlrd..."
tibe-tibe sayep agak terkujat biawak afrika..
ini kerana disebabkan Oleh yang demikian iaitu *mampOs kalO cikgu BM aku bace ayat ni*
sayep terlihat akan cermin itu lagik dengan pandangan yang menggOda..
cermin itu tibe-tibe ketawa berdekah-dekah dan bertukar wajah..
"dia bOleh bertukar wajah, bOleh berubah suare"
begitulah seni kata dalam filem senariO..
tibe-tibe cermin itu kelihatan seperti wajah lisa surihani versi kuntilanak.
tibe-tibe asap keluar berkepul-kepul 
tibe-tibe ia menghasilkan tindakbalas kimia yang hebat..
nape sayep suke sangat gune perkataan tibe-tibe huh?
ternyata inilah insan bertuah itu.. muahahahahahaha


hakhak! weks~ ;p *pOse tepi lagik an.. gilak seyh*

9 comments:

Anonymous said...

cantik

SweetSyaza said...

cik sipar putuihhh,
tao tak ite senornye suke org idong bulat?/
sebb comel!!!
jelessh2!!!

Selipar Putus said...

cik anOn: sape tah kaO.. selipar aku memang cantik.. hOhO

Selipar Putus said...

syaza: hakhak.. pes time ite dengaO de Owang suke idOng bulat.. mOh ler kite tukar idOng.. wahahaha ;p

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

saye jua suke bergambo bergitu kerna saye pecaya dgn bergambo begitu saye muke saye kelihatan tirus..haha

Selipar Putus said...

sue: hak3.. terbaek dari ladang kurma~ tirus, mirus, turus, tikus.. wuwuwu

Azmie said...

hidung booolat..? macam2 ragam blogger Malaysia ni kan..? aiyak~ ape pown, nice blog.. dan err~ ape pun bentuk hidung tu, ia tetap kurniaan-Nya.. :D

Jom singgah ke laman blog saya, Pesona Akasia. Hanya klik di SINI

Tapak Kaki said...

bulu hidong panjang nenek tu lebih tampan dari lobang hidong bulat nenek tu..haha.

ada satu setengah pertanyaan untuk nenek.. macam mana nenek bersihkan lobang hidong nenek tu?

LoLeEtA gOtHiCa said...

hehehe.. adess.. :))