~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Saturday, November 13, 2010

Satu is One rite?

satu is One
One is satu
satu...
satu hari di hari raya..
aku menangis tanda takde baju rayer


yeah!
hanye satu lagi...
hanye satu paper lagik yang nenek kene hadap..
bersabaO wahai nenek yang ensem, machO lagi kacak bergaya.. wuwuwuwu
anda bOleh!
mesia bOley!
bOleh................................ blah!
yes, memang nenek nak blah dari sini..
hOyeh! nak balek umah..
rayer ngan suami terchinta chanduri.. hOhO hOrlicks~
demmit, sejak bile nenek kawen lagik?
atOk kamu da lame meninggal wahai cucuku..
arwah abang farid kamil tetap dalam ingatan.. hehek~


ape salah nye kalO kOrang yang cantik dan ensem sume..
mendOkan kejayaan nenek untuk ari isnin ni.. hek3
siyes nenek tak bOdek.. kOrang memang cantik dan ensem.. hemOh3~


pic ni tade kene mengena ngan yang idOp @ yg telah mati @ purak2 mati.. 
tah, nenek rase ia kelihatan cun melecurrrr~




nOta kaki lima: pulun stadi giler varvie~ banzai..

4 comments:

Cik Fia said...

buat yg terbaik

Selipar Putus said...

hik3.. maceh fia~ ternyata kamu memang cantik.. =)

Anonymous said...

gudluck!

Tapak Kaki said...

nenek stadi ke stado? macam la nenek ni kaki stadi.hehehe