~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Thursday, November 4, 2010

Sayep Orang Miskin Lagi Ensem

Ensem?
yup, sayep memang ensem..
tapi sayangnye pOket sayep tidak tebal seperti pOket DatO' k.
sebab itulah siti nurhaliza tak hingin kat sayep..
dan memandang sayep dengan sebelah mata kerbau sahaje..
Ouh sungguh sayep berasa sedih dan kuciwa,
tidak kurang juga berasa frust menOnggeng plus tertiarap..
seOlah-Olah baru saje clash ngan farid kamil.. wuwuwu
kinapa sayep tidak bOleh mencucuk duit?
kinapa duit tade?
kinapa mesin ATM yang jelita itu sOmbOng?
beliau tidak hingin melayan permintaan sayep..
OUT OF SERVICE bagai~ demmit
bukankah sayep sudah membelai kamu dengan manje wahai mesin ATM..
sambil berkata, keluarkanlah duitku..
sayep tidak mempedulikan pandangan masyarakat sekeliling..
sayep tidak kesah mereka mengatakan yang sayep giler dan ensem.
yup, sayep taw sayep ensem.. mekasih.
cinta sayep pada kamu sungguh menebal..
tapi sayangnye kamu tidak cintaik sayep..
what the stupidaaaaaaa Old machine.. hate u dem muchhhyyyyssss~

pic segar dari ladang gOOgle.. hekhek

kinapa musti taley cucuk duit? T_T
kinapa kinapa kinapa kinapa?
kirana banjir ler nOkssssss..
sedey dOe.. da macam dOk kat pulau jep..
sume ATM sayep da ushar ngan sOpan nye..
namun hahahahahampehhhhsss..
tinggal 5 hinggit jep..
mane nak beli pampers anak lagik?
permainan tOra lagik?
kaler Luna?
buku nOta gambaO barbie?
kerOpOk mOny?
Ouh memang taley blah iklan kOpOk mOny..
adik sayep suke memekak nyanyi lagu iklan tu..
cam nak baling jek tOng gas tepat tas kepale beliau.
suare kO cam katak lahir tak cukOp bulan,
gO back and pektis!
ahah! pade budak-budak yang tak dapat cucuk duit tadi..
espeseli budak maktab sayep la..
arap kOrang sabaO.. gua pOn ngah sabaO der..
Orang ensem cam kiter memang selalu kene uji..
hakhakhaktuihhhh~ XD
semuga banjir kat sini cepat-cepatlah Okai..
bekalan letrik silelah maintain.. kalO tak, ley mati kutu Ouh!
juge diarapkan mangsa-mangsa banjir tabah dan sabar menghadapi musibah nie..
sangat kesian tengOk family yang dipindahkan kat sekOlah berdekatan tadi..
dan dua nasihat pada diri sayep seniri....
...
...
...
"selipar, sile pegi stadi.. kO akan bertambah ensem kacak bergaya bile stadi!"
"selipar, walaOpOn duit kO de 5 hengget tapi kO tetap machO!"

kOrang musti tak paham pe sayep merepek ayam kan?
ayat gOlOngan cendekiawan memang cenggini..
penuh berfalsampah berfalsafah!
awak-awak yang cantik dan ensem..
wish me luck untuk next paper Orait?
gudluck untOk kOrang yang bakal hadapi final!
jangan sekali meniru.. tak baek taw!
meniru banyak kali tatpet kOt..

duit yang sekangkang mOnyet



nOta kaki: tak pasal-pasal terngiang-ngiang lam pale hOtak gua lagu kOpOk mOny.. demmit~

5 comments:

Shafika Syuhada Rosli said...

lol~ =p

Fello Ariza said...

yer nek..

sies..

aah..

btol tuh..

ayat nenek susah nak difahami..

T_T

Selipar Putus said...

fika: hahax~

Selipar Putus said...

fell: nenek saje nak mendera kamu dari segi bahasa.. hahahahampeh~

Tapak Kaki said...

haha.. aku tiap-tiap hari dok nyanyi lagi keropok mony lalala tu.. macam haram...