~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Tuesday, October 11, 2011

Ramai Orang

Ramai orang dok share pic ni kat pesbuk.
Dan nenek rase pic ni memang comel nye punn..
Makanya nenek nak share lah kat sini sajork..
sebenarnya ni pic nenek dan atok masa muda-muda dolu.. hukhuk ;p


suwit muwit giteww kheen.



Kalau nak wat camni jugak, haruslah kene kawin dulu ye..




Nota kaki: nak kawin tapi tak boleh kawin lagi.

7 comments:

Cik Alynn said...

suka!

Selipar Putus said...

kan.. nenek pon soke.. soke..

SWEETSYAZA said...

sweet kalo katun ni dah kawen buat camtu..
gedik kalo katun ni tak kawen buat camtu..heheh

Misz Nuriz said...

a'a..
suwit sgt3..
wiwitttt..hihi

Tapak Kaki said...

suwit lagi tengok muka nenek baru lepas tidow..hehe

Selipar Putus said...

kojaq... muke itik tepi umah ang nape ek sebijik cam ang? kiutttt

Tapak Kaki said...

cu dok kondo neq.. tingkat seratus.. naik lif 24jam baru sampai atas..