~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Monday, June 15, 2015

Apekah

Esok karja.
Mata pula tiba-tiba degil.
Aku nak tido wei..
Janganlah memain pepagi buta cenggini..
Tak kelakor lah mata wei..

Maka berlalulah cuti dua minggu aku dengan begitu saje.
Next month pulak balik kampung.
Raya hoi raya masa tu.
Yay!
Tapi baju raya takdak lagik.
Puasa pun belum, dah gedik nak baju raya.

Sedihlah.
Takdak feel nak kerja esok.
Takleh terima kenyataan cuti dah habis.
Serius nyahh. :'(
Ni monday blues tahap moksya.
Tolonglah jangan begini.
Saya nak rejeki yang halal.
Janganlah tidak ikhlas mau ke sekolah esok wahai diri.
Huwaaa.

Oh ya, aritu menonton live perkahwinan syawal dan fiqa.
Aku sukaaa ayat jiwang dia.

Sejauh manapun cinta melangkah,
Sejauh manapun ia pergi,
Cinta pasti tahu,
Kemana ia harus pulang

Lebih kurang gitulah ayat dia.
Ekceli i tak layan oke pelamin fantasia.
Just follow final episode and live wedding dorang sebab budak fiqa tu.
Aku memang takleh la kalau tengok fiqa tu berbahasa isyarat, otomatik menitik air mata.
Hehuu hati tisu tahap dewa.
Aku doakan dia menutup aurat pasni, sebab nampak baik sangat budaknya.
Moga bahagia hingga jannah.

Dah tu kau tak reti-reti nak tido?
Nak laaaaa...
Tapi payah sangat nak lelap apesalll.
Stress.



Tata!

No comments: