~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Wednesday, June 24, 2015

Tak Tahu

Aku sebenarnya tak tahu nak tulis apa. Tapi gigih jugak nak tulis.
Jadi apa yang harus aku tulis. Aku rasa macam best pulak menaip pakai lappy ni haa.
Gian nak menaip asimen macam zaman maktab barangkali.
Kalau ingat balik zaman belajar dedulu.. haizz memang sadis kalau waktu asimen bertimbun.
Aku ni dah lah jenis suka keje last minute. 
Paling hazab is malam before nak submit tu menjadi seekor panda lah iols.
Paling benci sekali bab nak cari bahan reference. Aku bukan pencinta library.
Library best untuk tido je sebenarnya. Katekoo.

Alaaaaa rindu pulak dekat maktab.
Pepagi bangun pegi kelas. Pastu tido dalam kelas. Oh best. haha.
Pastu pegi lepak kat cafe and gossiping with my gegurl.
Balik kelas pulak pegi taman siswa mencari nasi barang segenggam dua.
Rindunyaaa nasi kerabu akak tepi jalan tuuuu.
Balik umah, makan nasi secara berjemaah depan tv.
Eh banyaklah yang nak dirinduinya punnn.

Sebenarnya aku ada keje lagi penting daripada menghapdate blog ni.
Well, biasa sangat dah aku ni. 
Kalau aku blank and tak tahu nak start daripada mana, online ler jawabnya untuk hilangkan kebuntuan.
Pastu kelaut keje aku. Pemende laaa kau.


Ok, macam tak tahu nak tulis apa dah. 
Sekian.

1 comment:

orangorang said...

kenapa gua nampak diri gua dalam gambarajah itu apakah?
Sosok sosok gagah gua spatutnya nggak pantes ketangkapan picture nya ..
Ini boleh mendatangkan angry hnsh hnsh idong kembang kempes