~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Monday, June 7, 2010

Aku Mintak Maaf



Rasa bersalah membelenggu diriku
tiada upaya ku utk memenuhi hasrat kalian
sepuluh jari sebayan ku susun
seinfiniti kemaafan ku pinta~
adess, cm sadis sajOrk entry ni..
wadehek?
ari ni aku da hampakan beberapa hati~

aku mintak maap dari ujung rambut maya karin
hingga ujung kaki lima yer kengkawan sume~
aku xdpt nk jOin kOwank sume Ouh
sumpah aku rase b'salah n kuciwa thp beg plastik
utk Ajis aku mintak maap cOz x dpt pigi,
kenduri kawen kakak anda.. lOts Of sOwy dear~
maka dengan ini sayep sbg pnyimpan mOhOr besar raje2,
dgn b'besar ati, limpa, pankreas n usus besar..
ingin mengucapkan cmt pngantin bawu wt Kak Asma n suami,
smOga b'bahgia hngga akhir hayat~ *perh, skema rama lak haku*

ape kat lam Otak aku skunk ni satu jek,
aku rase disappOinted giler varvie der..
aku x dapek nk jOin sbijik prOg yg paling amat sgt penting
tadi member aku text, ckp de usrah gabungan kat skOla lame aku
pade 11 hb ni, n da prOb is aku still kat shh alam mase tu
hatOii..  ngape tarikh tu? duh~
da taley jumpe member2 sperjuangan dOlu kala
aku windu kOwank sgt2.. aisey! rugi nyer
musti gempak jek prOg tu an.. aku dOakan prOg tu b'jln ngn jayany
wlaO kOwank jaOh di mate,
namun lObang idOng kOwan ttap mnjadik pOjaan atiku~
miahaha~ i lOrph u'Olls
da x sabOr nk hang Out ngan mmber2 ku yg shengal
mcm2 plan lam pale lutut hOtak aku.. muahaha *gelak jin*

Oh ya, aku juge tlh m'hampakan sOwank budak td
sOwy Kina, x dpt hang Out ngan u..
jumaat ni maybe jadik kOwt
sayep juge rindu awk Oke~
skian, kembali ke sri pentas...


nota kaki ayam: aku rase cm pesalah yg mnunggu hukuman di tali gantung~ emO t'lebey puleks..

No comments: