~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Monday, June 21, 2010

tasbih cinta

ketika cinta bertasbih
nadiku berdenyut merdu
kembang kempis HIDUNGku
mencOntrOl respOnsial

haish, gua nak cakap banyak pOwn tade gune Ouh
sO, lantak gua nak kembangkan diameter lObang idOng gua~
ape lu kesah? waklu~
gua = cave
maka, gua sebijik gua la? sial~
ini entry merapu bikOs hari ini hari rapu
Ouh ya, ade ke hari rapu? rabu la sengal.. dush3 tas dahi gua.
pade pandangan perut buncit dia punyer jiran sebelah atOk die,
die rase die bagOs.. wat da hell la kan
tapi tatpet, ade gua pedulik? like i care..
sO, gua zip mulut sambil makan kulit durian
siyes lazat hingga menjilat dinding pesbuk jari atOk die.
sekian, selamat hari-harimau..
hari-hari.. cantik di hari, mudah di hati *betul ke ni?* 

Oke, gua gedik lam pic ni~ bOdOh


nota kaki: kakiku kakimu jua.. perutmu.. perutmu bunciiit~

No comments: