~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Thursday, October 7, 2010

Jangan Kurang Ajar!

ape kOrang nak cakap..
bile tengOk mende ni?
ilang akal nenek dibuatnyeh..
abes terburai usus besar nenek buat kali kedua Ouh..
naseb baek nenek tade di tempat kejadian..
kalO tak, da lame budak tu nenek masak lemak cili api.. hOhO hOrlicks~
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
berehat sebentar bersama kit kat~ hemOh3
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
sangat la what the fish.. (@~@)


nOta kaki: hOrmati la Owang tua.. budi bahase budaya kite~

10 comments:

Cik Shiqa said...

haiyaaa... sabar je la budak2 ni,

thenocturnalzulkhairi said...

5saat lepas tu,konfem nenek tu blas lagi power pnye..hehe :P

Fello Ariza said...

nek..pe ag.. servis kude skali bdak tuh :P

Tapak Kaki said...

kat mana la ni ek..
semua orang akan tua..

kerangRebus said...

kuang aja nye...bukan kat malaysia kan?adeh..memang patut nenek tu balas jugak la dengan menggunakan jari yg sama~~huh..hangin2

qistynacorner said...

aiyoookkk, budak lg pown dh HEBAT!!!! huhuhu

Amni said...

eh? apesal budak tu kurang ajar sangat? tolong lah! dah la popuan... jahat benor! hish!

erk? emo jap!

Aliesya♥Amani said...

kuang ajaq punye budak!!!! gua marah nih...hish...

Arisa Mihashi said...

kuang hajar la budak ni.kalo adek aku buat camni.dah lama kene lepuk nih.

Selipar Putus said...

telinga nenek dah lame berasap tengOk budak kuang hajO neyh.. nenek ase ni kat indOn~ cian nenek (bukan nenek)tesebut..