~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Sunday, October 10, 2010

Adek Maniiiiisss

Nenek tak paham la ngan minah india kat blOk nenek neyh,
asal malam jek nak kene maen kejar-kejar kat kOridOr,
then lariks cam kemOnyetan and jerit-jerit manje..
pastu bajet cam cute la ek, lariks sambil pelOk teddy bear bagai..
Ouh, nyampahsss seyh.. naseb baek kO tak langgar nenek,
kalO tak.. dah lame nenek humban kO ke bawah dari tingkat 3~ 
*teddy bear dikecualikan bikOs tOmeii and i nak la nyah..!!*
wah.. ke'emO'an nampaknye nenek.. wat da frOg la an~
pencemaran bunyi tOl la weyh..
abeh bergegar bangunan bikOs larian sukma dOrang,
pastu sakeyt telinga kuali nenek ngan jeritan ala-ala pOntianak harum sundal malam dOrang~
nenek tak kesah kalO kO nak maen kejar-kejar cam citer indOstan..
janji kOrang tak keluarkan bunyik kentut..
haa, camne kO nak lariks tanpa bunyik wahai minachiiiii?
nenek nak pOkus stadi pOn tak bOleyh!
masalahnye stadi ke nyah... ttteeeeeeeeeettt~




nOta kaki: nak blajO bahasa tamil lah.. cam best jek~ santem pOradehh

6 comments:

Aliesya♥Amani said...

mesti bergegar diorang lari kan nenek!! alah..nenek sound jeh diorang...pastu nenek kne sound semula!! hahahaha

Fello Ariza said...

nenek x join skali dorg..hahaha

fndrocka said...

Pasaang earphone jer nenek

Umie Nadhirah said...

Bhasa tamil?
Kadabeley..Kadabeley..HAHA.

Peminat Katie Holmes said...

kah3.belajar bahasa tamil.

Tapak Kaki said...

nehi babuje..
kuda ku lari gagah berani..hehe.
nape ang tak ikot dorang berlari sama..
aku langsung tak faham lukisan ang tu.. what the frog.hahaha...