~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Friday, December 10, 2010

Tag Lagik!

mOnik kepada diri seniri..
juge kepada kengkawan sume..
juge kepada peminat yang banyak menyOkOng kerjaya seni i selama ni.. hOhO~
pada pagi yang gelap kini sudah terang ini nenek nak jawab sebijik lagik tag..
tag kali ni, di kasik Oleh Oppa..
Oppa ni pOn encem maut gak wa cakap lu.. ini bukan bOdek Oke *Oppa sile belanje saye... ;p*
ekceli, nenek pOn tak bape nak paham ngan tag kali ni..
tapi, layankan sajOrk.. muehehehehe!


1) Banner BlogLarian siap dengan Link..??

Bawu jek nenek ciapkan beberapa jam kredit yang lalu..
Agak mencabar bikOs tenet slow cam ciput.. upload pic giler lame Ouh~

2. Jadi Follower BlogLarian??

Haruslah!
Agak mencabar juge tadi.. bikOs tenet yang lembap cam pelembap bibir~

3) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)

Saya suka berblogwalking kerana beliau mampu up kan trafik blog saya. Tak lupe juge, saya dapat usyar blog-blOg yang besh.. juge saya dapat prOmOt blog saya dengan riaknye.. hakhakhaktuii

4. Tag 3 orang rakan atau lebih..


dengan ucapan. suke ati kOrang la nak jawab ke tak..
tiada paksaan dalam agama.. cewah~

5) Beritahu rakan tag anda tentang BlogLarian

Orait.. sepantas kelajuan cahaya nenek akan lakukan.. hekhek

6) Akhir sekali Masukkan tajuk dan link en3 tadi dalam komen ini bersama tajuk blog untuk disenaraikan

Tak bape aku nak paham.. haha



nOta kaki: sekian, nenek nak sambOng tidOw! mintak-mintak mimpi putera raja.. ;p

5 comments:

Tapak Kaki said...

aku tak puas hati ang tag aku.. aarrggh! bertukar jadi kaler hijau..

KeCiK said...

nek..0o0 nek...

Nenek sihat tak? Kalo tak sihat kenapa tak kabo kat cu. Sedih cu tengok nenek meroyan macam ni.

Tak kuasa I...awwwww...

Fello Ariza said...
This comment has been removed by the author.
Fello Ariza said...

nenek santek~

lama x nmpak..

makseh nek tag fell..

line tenet tenat nek..

sbb 2 lme x update :(

kalo da ok nnti fell jwb :)

baincardin said...

Demam HDR dah kembali! jom rilex layan....^_^