~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Thursday, May 12, 2011

Rajin Itu Akulah

Assalamualaikum.. :)


Rajin itu akulah.. ^_^
bile tibe je musim exam, rase semacam rajin plak nak hapdet blOg..
bila nak study sumpah rasa macam giler bapOk punye malas.
ekceli psikO jugek ngan Orang-Orang yang study bagai nak telan lumat-lumat itu buku..
tapi apakan daya dah aku ni malas tahap cimpanzi..
exam lambat lagik, sO ilex-ilex dulu.. :) *Otak kau!*


eh eh.. pagi tadi kan kan kan.. sangat celOnOts Oke.. hikhik
nenek mimpi kapel ngan Apek a.k.a Khairul Fahmi Che Mat.. wahahaha.
ekceli nenek takdelah minat sangat dia ni.. tapi tah ape kes gi mimpikan beliau.
dalam mimpi tu awek beliau juga hade.. rasenye minah tu jadik kawan nenek.
yang paling best bila Apek gi belasah sebijik mamat yang cuba untuk mengOrat nenek..
hikhik, sangatlah drama mimpi beta itu nyahhh...
then, mimpi tu tak sempat nak abes... grrrr!
demmit~ tak kasi peluang langsung kat nenek merasai nikmat bercintun ngan Apek..
nenek harap malam ni nenek mimpi kapel ngan Shaheizy Sam lah pulak.. wuwuwu


aku zaman muda-muda dulu


sebelOm nenek mengundurkan kereta diri, nenek nak buat ucapan sikit..
nenek nak ucapkan selamat menempuh final exam kepada diri seniri.. huhu


ingatlah bait-bait kate Dr.Fadzilah Kamtumi ini..hehe
"insan yang cemerlang datangnya dari akal, hati yang tenang dan jiwa yang mantap"


ini penanda buku Oke.. buat seniri and kasi kat diri seniri sebagai penyuntik semangat.. hOhO




nOta kaki: gudluck sume-sume.. jangan jadik malas macam beta.. ;)

9 comments:

faizalnizam said...

aku rasa sindrom rajin update blog masa musim exam bagai sudah menjadi perkara lumrah kerana aku pun hadapi perkara yang sama.

sebab apa?

sebab bila update blog boleh buat kita rasa releasa sebentar dr tekanan peperiksaan. ahhh.. sindrom yang bahaya sebenarnya.

Tapak Kaki said...

ang mimpi?! akhirnya, baligh jugak nenek kebayan ni...hehe. :p

good luck yer untuk final exam.. actually aku ada banyak tips yang boleh digunakan masa exam lebih-lebih lagi waktu emergency.. tapi aku rasa nenek tak perlukan kot...

p/s: aku rasa macam pernah jumpa penanda buku tu kat kedai repair basikal.hahaha..

nurkaloi said...

gud luck yer

pemalas itu kaloi ~__~' heheh

Selipar Putus said...

fyzal: yeah.. aku sOkOng giler pendapatan kamu itu.. hikhik

bila aku hapdet blog tatkala musim exam, seumpamanya berjaya melepaskan diri daripada memikul beban yang sangat berat.. *hiperbola di situ*

Selipar Putus said...

tapak kaki busuk: wOiit ape ang ingat aku mimpi basah? haha.. senget tOii

haha.. sumpah aku perlukan tips2 berguna dari ang.. ang lah idOla dan sifu aku... tulun tulun aku merayu.. wuwuwu

ewah.. nak makan nasi pakai straw nampaknye ang.. kedai repair beskal de tapak kaki ang je nyahhh.. :p

Selipar Putus said...

kalOi: hikhik.. mekasyeh si ikan kalOi..

kalOi bukan malas cuma lazy sikit je..

Syafiqah Sabki said...

dolu2 pun macam neh,dah tyme exam final mmg hupdate blog sakan..setiap kali exam itu ini citer psl exam tuh oldo esoknye ade exam lagi..haha

aQi said...

blog is complicated...

APi said...

da abes exam dah..^^