~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Monday, July 27, 2015

Reinkarnasi



Aku tak tahu kenapa sampai mimpi pasal buku ni.
Reinkarnasi by Faiz Ibrahim.
Nampak gaya kena carik as soon as possible.
Dah macam ibu mengandung gayanya.
Dalam mimpi tu aku kelihatan gumbira sekali dan dua kali semasa membaca buku ini.

Aritu dah pernah aku nampak kat book store in Kelantan.
Ada aku belek jap sebab cover page dia lawa dan attract me much.
Nampak berseni gitu khonn.
Tapi pehal aku tak beli masa tu.

Oh, ya. Tahu tak apa itu reinkarnasi?
Reinkarnasi tu maksudnya kelahiran semula in Latin.
Terernya aku tahu meaning dia. *Padehal gugel*
Sedeyhh. hahahambar.

Takpe, nanti I dapatkan U semula,
#kipidap #dongibab #tetiba



3 comments:

orangorang said...

reincarnation ...
tajuk da mcm best ..
ini novel ka buku sajak ka buku syaer ticer ?


Quote jodoh atau bodoh

kalo da jodoh tak kemana
kalo da bodoh pon tak kemane

elok la jd joe jambul..
busuk busuk pon masok tibi ..
Di mana Joe Jambul ?

ticer tau ke joe jambol
perut tidak tenteram

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Selipar Putus said...

orang-orangan: hai uolsss.. hahak! lama enggak ketemu kheeenn. kabare kamu? waras?? hihik.

ini buku sajak gitu-gituan. tapi iols masih tidak mampu memilikinya lagi. sadiss di situww..

part bodoh tak kemana tu kita boleh tuju kat jibby and ahmad maslan. mereka berdua kan idola kamu. auwww so sawitttt~

heiii ticer sangat rindukan joe jambul. peberet ticer dulu duluan hehhh

sekian, terima kasihan.