~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Wednesday, September 26, 2012

It's Rainy

Assalamualaikum... :')

Uhuhuhu, semenjak dua tiga menjak ni asyik hujan je memanjang..
mak suke noks! ahak! auww auww~
aku suka sangat kalau hari hujan.. tapi depends lah jugak kan, kalau hari tu aku nak jemur baju
makanya haruslah aku mahu matahari yang panas sepanas cintaku padamu.. hakhaktuihh!
tapi sebenarnya skang memang aku nak hari yang panas..
bikos baju aku dah melimpah ruah hingga ke ladang gandum dah kau tahu..
kat dalam bakul aku tuh dah berlambak giler baju mucuk.. kehkeh! :'p

motip?

daripada dulu aku suka sangat hujan..
bila hujan ni kan.. secara otomatik akan ada satu perasaan dalam diri aku..
aku nak describe pun tak berapa nak reti.. susah betol!
tapi bila hujan je aku akan jadik teringat memori-memori sewaktu kecil..
dia macam ade satu nilai sentimental.. dem, aku dah macam jiwang!
pehtu kan.. aku suka sangat bunyi hujan turun.. suke gilersss!
kalau dapat tido diiringi bunyi hujan.. ohhh itu sangat heaven oke..!
dengan cuacanya yang sejuk and dingin tu..
dan juga........
i love the smell of rain.. aumm aumm~

ini adalah memori :')

Terima kasih Ya Allah kerna masih menganugerahkan hembusan nafas bagiku..
untukku menikmati segala nikmatMu..



Nota Kaki: I love rain and Rain Bi.. kehkeh!

No comments: