~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Friday, September 28, 2012

SubhanAllah!!

Salam..
ini hari aku nak share something yang sangat bagus..
macam biasalah, aku jumpa ni dekat pesbuk.. :)
menitis air mata aku bila aku cari satu-persatu 'NOMBOR' yang diperkatakan..
cubalah korang "CALL" mana-mana "NOMBOR" di bawah ni.. :')
Allah Maha Penyayang.. setiap yang kita lalui hari-hari ada guide dia yang tersendiri,
cuma terpulang pada kita nak usaha cari atau tak..

aku paling tersentuh dengan talian kedua tu.. aku banyak dosa kot :'(
tapi Allah tetap janjikan yang terbaik buat hambaNya.. SubhanAllah!
Ini hasil carian aku..

Firman Allah (SWT) :
"Katakanlah! wahai hamba-hambaKu yang melampaui batas terhadap diri sendiri!
Janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya Allah mengampuni 
dosa-dosa (kecuali dosa syirik) semuanya.
Sungguh Dialah yang Maha Pengampun, Maha Penyayang"
Az-Zumar 39:53

Hebatnya Al-Quran.. segala-galanya lengkap di dalamnya.. :)
Inilah yang aku cakap tadi.. Emergency Telephone Numbers yang sangat ohsem!

perfect! sume ade ohkeii..


Nota Kaki: credit to fb Mohd Fikri Zulkifli

2 comments:

Anonymous said...

24434 - 651 = inilah tollfree kita yg terbaik.

Selipar Putus said...

tak jumpe pung.. huhu