~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Tuesday, September 25, 2012

Rindu

Assalamualaikum.. :)

Ari jumaat lepas aku baru je balik kampung.. hehe celonots ouh!
aku rindu gilerss kat family aku tau tau tau!
lepas rindu nak jumpa mak aku dan ziarah kubur arwah abah..
rindu nak tido kat umah.. selesa dan best best best!
aku rindu giler kot.. sebelum balik kampung, tiap kali teringat dorang aku nanges tak hengat..
aku pon tak faham nape aku sensitip seperti sensodyne sebegitu ghope..
sampai basah buku rancangan mengajar aku bikos aku nanges sambil wat keje.. hehe
kalo mak aku tahu mesti beliau terharu sambil menyanyi lagu Haru Haru-Bigbang.. kehkeh!
tapi abah aku mesti tahu kan.. tak elok betol aku nanges terok-terok ingat kat abah..
moga abah tenang kat sana.. :')
pehtu ari sabtu malam teros kene balik jitra dah bikos ade kuliah ari ahad..
kalo ikutkan ati jantan aku nih.. eh jantan ker? ahak! aku nak je ponteng..
TETAPI! itu tidak boleh dilakukan bikos minggu depan aku nak ponteng lagik.. miahaha
mamtiklah i uols kalau ponteng bebanyak kali..
haaa.. satu lagiks aku nak story..
aritu aku naik bas mutiara tau, ekceli aku anti giler ngan bas ni bikos tiap kali naik bas ni aku feningness..
but then, bas ni da berubah ghopenya.. best la hoii..
so, naiklah bas mutiara untuk kegumbiraan sepanjang zaman..
eh dah kenapa tetibe aku macam wat iklan bas mutiara nih hah? sengal.

tapi kan, aku rindu nak balik kampung lagik.. :'(
tapi aku sedih sangat bikos En.Sober a.k.a En. Soberi yang cute tu bagi asimen tau..
kejamlah beliau, orang baru je nak epy-epy coz praktikum baru abes kan...
tapi SPOIL gilaaaa ngan asimen maths beliau tu.. grrr!!

jadi, motipnye kat sini aku nak cakap.. aku rindu family aku jer.. huhu
family is number one for me *sambil nyanyi lagu maher zain-number one for me*
aku sebenarnya rindu jugak dekat kakak-kakak aku yang jauh di sanunnn..
di mana? di Somalia.. hehe

aku and budak bernama adik.. rindu kau jugak!

mamy poko and sistah.. miss both of u..
my late abah.. miss u :'(



Nota Kaki: kaki ini mau pulang ke kampung.. hewhew

1 comment:

didie noxious said...

rindu famely jugaks!ahaks~