~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Tuesday, September 25, 2012

Layout Baru Yang Sadis

Salam.. :')

dah kenapa dengan layout baru aku ni..
cegampang je aku tinguks!
haish, ape ni anak dara mulut cam puaka.. cakap la bahasa elok sikit..
*pesan aku pada diri seniri*
back to the topic..,
ekceli aku nak blog aku yang suam-suam kuku and bersawang bagai ni nampak simple,
last-last dah macam tak cukup zat je blog ni jadinya
dah kenapa??
sadis betol lah.. dah la jarang update, wajah pulak suram je blog ni..
redha jelah wahai blog.. i lap u poreber taw!
keterujaan aku untuk berblog pada masa kini kian menurun dengan jayanya,
aku memilih untuk baca blog orang rather than bace my own blog.. huhu. sedih!

babai, kesian blog budus ni...

gambar raya yang basi tahap dewa


nota kaki: aku demam wooh.. sob sob :'(

No comments: