~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Thursday, October 4, 2012

Baju Tunang

Salam.. :')

Di malam yang hening lagi syahdu adudu ini, aku nak ucapkan jutaan mekasih kepada Fatehah Mokhtar kerana telah mengisi perut boroi aku dengan benjo beliau.. ahak! sodap hingga menjilat dinding okeh.
Tadi aku giler lapar oh, padehal aku dah pelahap megi cintan dengan lahapnye.. watdestupid~
Eh tadi aku tengok cite Snow White and The Huntsman oh.. kecoh siak aku, takde orang tanye pung! heks
tak best pon cite ni Senah.. siput betol baru nak tengok, padehal dah berkurun cite ni uolss..
yang aku suke tentang cite ni cuma place setting dia je.. siyes ohsem and lawa nak mamtik..
aku kan suka fairy  land, rasa macam nak pegi je kat situ.. aummm!  ^_^

it's me.. ha-ha (pokok jela yang mampu uolls, bukan Kristen Stewart)

Ekceli, tujuan aku tulis entry ni bukan nak cakap pasal benda-benda budus kat atas..
entah kenape aku dah melalut bagai nak rak kat atas sane.. silly me.
aku nak story mory sal design baju tunang aku.. wahaha! :')
tunang la sangat uolss.. lambattttt lagi kot..acaner tu?
Itu hari aku masuk kelas Encik Sober, tapi aku tak dengar ape pun dia dok bebel.. 
aku dok design baju tunang dengan rakusnya meyh. Dah giler lama aku tak melukis.. 
keras giler tangan aku oh.. sekeras cintaku padamu, sirap limau.. *ape kaitan?*
Kecian En.Sober a.k.a En.Soberi yang macho iteww membebel sensorang.. 
tapi beliau siyes comel sebab beliau montel and cute.. otototo macam doremon.. nomei nomei :')

Okeh uolss, ini lah hasil tangan keras i.. agak budus dan tak kemas, tapi aku nak upload gak.. ahaks!

yang kat tepi-tepi tu sila abaikan.. tah pape je aku lukis..
sila pokus kepada pic yang aku sketch dengan pensel tu.. hikhik
tu la baju tunang i uolss.. wadehek!

ni model i.. nama beliau Princess Anastasia Gigi Rongaksss
aku tak reti ah nak lukis anak tudung yang para pengantin duk pakai skang tu,
nama hape aku taktau

baju ni dia macam jejubah lah uolss..
but then, kat tepiannya itu ade bukaan macam dress cindrella.. ahak! gitewww.
colour yang i pilih.. dusty pink and baby blue..aumm aumm!
yang uolss nampak warna gelap tu for baby blue..
untuk shawl pulaks, i prefer combination of the two colors lah kheen.
material untuk shawl dan baju ni, jenis chiffon yang berkualitas okeh.. 
pehtu penuh dengan perincian manik yang gojes mojes like gajah.

sekian,
aku propa je tu weyh.. macam lah real aku nak pakai baju tu..hakhak
berangan  je mampu uolss, entah-entah aku pakai baju tido yang kembang tu sajork.. :')
lagi gojes and super rare.. bakal mak mertua pun pasti berkenan tahap cipansss



Nota Kaki: perut buncit aku nih lapar balik.. sape nak belanja aku cicak masak lemak cili api.. yummy!

3 comments:

Arliana Rashid said...

okey. tlg lukis bob bob utk aku. rindu

Selipar Putus said...

hahaha, aku dah pencen ah lukis bob bob.

Hijab & such... said...

cantik lukisan tu...berbakat jugak. kalau nak carik lace patch shawl utk tunang boleh singgah blog kami: www.hijabandsuch.blogspot.com