~fOllOw mE, i'll fOllOw U~

Saturday, October 6, 2012

Tahukah Kamu?

Assalamualaikum.. :'D

tahukah kamu....
bahawasanya..... 





assignment maths aku dah siap noks!!
pada jam 5.30 petang waktu mesia :')
yippi yabedabeduuuuuu.. yeay yeay
gumbiranya rasa hati beta.. ahaks!
ayuh kita menari-nari dengan riang gumbira

yayyy! happy and free enough.. :')

padehal orang lain dah berkurun lama siap esaimen iteww..
kecoh je aku baru siap, eh takpelah yang penting i pun siap jugaks uolls... yeayyyy!
bak kata pepatah biar lambat asal selamat, biar lembap asal tak budus.. eh?
happy sesangat ni oh.. :')
Alhamdulillah Ya Allah.. sebab dah permudahkan urusanku..
aku tak penah siap esaimen seawal ini okeh.. 
selalunya 6 jam sebelum nak hantar baru siap.. kehkeh
nampak sangat aku pemalas macam kerusi malas kheen.. teeheee~
takpelah yang penting aku hensem macam biskut merry O.o


Nota Kaki: Nak gitau tu je pung.. hikhik. Keji betul.

No comments: